diumenge, 11 d’octubre del 2015

CRÍTICA LITERÀRIA per Evelyn Morales



La gramàtica de l'amor
de Rocío Carmona



Una història per estimar

La gràmatica de l'amor (Rocío Carmona, 2011) és una història que tracta sobre l'Irene , una noia que comença nova en un internat angs on sofreix una decepció amorosa. Després d'allò el seu professor li proposa estudiar junts la gràmatica de l'amor. Mentre la Irene comença a entendre millor l'amor i es prepara per la cursa final, apareix un noi que no vol perdre la seva oportunitat amb ella.


El que més m'ha impressionat del llibre, almenys a mi, és com la Irene a poc a poc sembla que comença a entendre millor el significat de l'amor gràcies a les lectures que en Peter, el professor, li recomana i amb els comentaris que hi ha en els llibres. El meu personatge preferit és en Peter Hugues, sobretot com intenta ajudar a la Irene després del que li fa en Liam. En canvi, en Liam és un personatge que des del principi no m'ha agradat gens, em sembla molt prepotent, no molt llest i el que li fa a la Irene és molt cruel.
La història no és molt emocionant, però té els seus punts que fan que t'agradi. El final ha estat bé, en Marcelo és un bon noi i es preocupa per ella, però no m'ho esperava.



Crec que l'autora s’ajuda de les cites d’altres llibres i autors per mostrar la importància de l'amor i ho aconsegueix.

Recomanaria el llibre als meus amics perquè és una història bonica i romàntica que ensenya com estimar i la importància del fet.

Llegeix el primer capítol aquí.

Evelyn Morales
4t ESO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada