dilluns, 27 d’abril del 2015

Poemes audiovisuals de 3r ESO: finalistes i premiats





Aquest curs els alumnes de 3r ESO han participat en el concurs de Sant Jordi fent poemes audiovisuals.

El tema i el format dels poemes eren lliures, d'aquesta manera les produccions han sigut molt variades. Predominen les de tema amorós però també destaquen d'altres que tracten temes més amplis com el dolor, la vida, la primavera o l'absència d'un ésser estimat. A més, també podem trobar composicions sobre temes més concrets com el dels castellers, el càmping o la història d'una dona africana.


Altres alumnes també van escriure composicions molt remarcables que no van entrar a concurs perquè no les van passar a format audiovisual. Esperem que la propera vegada s'animen a participar en el concurs acomplint les bases del concurs. Destaquem aquestes dues:



Amics

Ja em cansí de voler,
de donar per res a la vida,
ja em cansí de voler
sense guanyar la partida.

Ja em cansí d'esperar
parat en qualsevol cantonada,
perquè després en arribar
em donis el teu amor de propina.

Em cansí de mirar els
teus ulls que no em miren,
ja em cansí d’escoltar
paraules que són mentida.


Ja em cansí d'observar
que estiguis jugant amb mi,
però tot i que m'has fet mal
jo sempre seré el teu amic.

(Carlos Núñez i Alejandro Valero, 3rC)



Les dones fortes

 Em trobo sotmesa,
en un camí fosc,
és un abisme.

Sóc presonera,
per por a parlar,
el silenci em matarà.

Quina llàstima,
que no vas saber estimar,
només fer mal.

Va caure del meu ull,
l'última llàgrima,
                                               la meva ànima es va esfumar.

(Judith Cumplido, 3rD)



Els guanyadors del concurs escollits han sigut els següents:
- 1r Premi: Sofia Almirante (3rB)



- 2n Premi: Lucía Carlos (3r C)



3r Premi: Ana Abril (3rB); Verònica Baena i Andrea Ramos (3rD)

 


 

- Accèssits: Farah Mohammed (3rA) i Mohammed Nasir (3rD)






Altres participants també van aportar produccions molt interessants que no han guanyat cap premi, ja sigui perquè les van lliurar fora de termini o perquè hi havia massa competència. També s'ha de dir que altres no van fer un poema, s'acosten més a un vídeo dedicatòria que a una producció lírica. Tot i així a continuació teniu la llista de reproducció de tots els poemes audiovisuals que han participat.




Moltes gràcies a tots els participants!

1 comentari:

  1. Molt bona iniciativa! Enhorabona als i les artistes! Seguiu així.

    ResponElimina